Arról akarok mesélni, hogy mennyire is összetett és olykor nehéz szakma ez webdizájnerkedés.
Előszöt is az alap elvárás az az, hogy legyél kreatív, újat mutató, olyat szarj amit még senki sem, és a produkt az állja a válságos időszakban fennálló kibebaszottmód költséghatékonysági kritériumokat.
Aztán ott van az ügyfél, aki vagy tudja pontosan mit akar (lila háttér, középre35pontosvillogótimesnewroman70%ostéglaszínnel), vagy pedig nem tudja mit akar (magyarul neked kell kitalálni, hogy mi a célja az oldalnak: a termékeit akarja online is eladni, vagy csak a brandjét erősíteni a weben).
A SEO-s az fehér alapon fekete betűket, és kék színű aláhúzott linkeket akar, az egyetlen grafikai elem a logo lehet.
A marketinges színes kiemeléseket, bannereket, mindeninfóttetgyünkki dolgokat akar.
A titkárnő hellokittis animgifet kér.
A boss pedig mindezt szeretné bezippelve, aláírva és leláttamozva, mindenki által elfogadva, 6 óra alatt maximum.
Most pedig Atee írje le légísuves, hogy milyen az amikor valaki a kamera mögött van.
Bejegyzések // Kommentek.